Blue & Grey

yeah, the BTS song

88

۰ ۱

چطور ممکنه ادم نسبت به کسی/چیزی که انقدر قدردان داشتنشه، بدرفتاری کنه؟
چرا اینطوری می‌کنم وقتی حضورش بهترین اتفاق زندگیم بوده؟

این کتابه خیلی چیزای خوبی می‌گه. حداقل در مورد روابطم. ولی حتی لحظاتی که می‌دونم دارم سلف هیترد خودمو به ن پروجکت می‌کنم، چیزی از شدت احساسه کم نمی‌شه. من سعی می‌کنم وسط این همه نوروترنسمیتر، عاقل بمونم. اما نمی‌تونم. منو می‌کنن از جا و با خودشون می‌برن.

غنـ ـچه
۰۳ اکتبر ۰۵:۳۵

کاری که من زمانیکه  حسی مشابه حسی که از متنت گرفتم بهم دست میده انجام میدم اینه که روابط رو با فرد مقابل بیشتر میکنم. دوست باشه دعوتش میکنم به خونه یا یک قرار بیرون. کیک درست میکنم یا اگر اومد خونه همراه با اون کیک درست میکنم. 

نمیزارم احساساتم برام تصمیم بگیرن اول احساساتم رو به چالش میکشم بعد میزارم تصمیم بگیرن.

از قبل معذرت میخوام اگر درست برداشت نکردم و زیاد حرف زدم.

:)

پاسخ :
حتی اگه اشتباه برداشت کرده بودی، اینکه انقدر مودبانه گفتیش باعث میشه اوکی باشه. ممنون از اینکه خوندن نظرت برام حس خوبی داشت💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
trigger warning: self harm, suicide
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پیوند ها
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان